-עקבו אחרינו ב

היבואן הרשמי של fluke בישראל

מבצעים
נפתחה הרשמה לקורס תרמוגרפיה /

יש לכם שאלה? צריכים הצעת מחיר?

פנו אל המומחים שלנו! השאר פרטיך ואנו נשוב אליך בהקדם

*שדה שם מלא הוא חובה *יש להזין מספר טלפון תקין *יש להזין כתובת דואר אלקטרונית תקנית

למידע נוסף והזמנות צור קשר


למידע נוסף מלאו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
* שדה שם פרטי חובה * שדה הטלפון אינו תקין * שדה דואר האלקטרוני לא תקין
1. התקנון
השימוש באתר כפוף לתנאים המפורטים להלן בתקנון זה (להלן: "התקנון"). יש לקרוא נוסח תקנון זה בקפידה. גלישה באתר ורכישת מוצרים באתר פירושם מתן הסכמתך להיקשר בתקנון זה על כל תנאיו. אם אינך מסכים לתקנון, כולו או חלקו, אינך רשאי לעשות שימוש באתר לכל מטרה שהיא.

2. כללי
2.1. אתר אינטרנט זה בכתובת www.fluke.co.il  (להלן: "האתר") אשר מופעל על ידי ו/או בבעלותה של רדט ציוד ומערכות (1993) בע"מ מרחוב הארד 5, רמת החייל, תל אביב (להלן: "רדט"), משמש, בין היתר, כאתר סחר אלקטרוני לרכישות של מוצרים מסוג FLUKE. המוצרים הנמכרים באתר מיועדים בעיקר לאנשי מקצוע ולעוסקים במלאכה ואינם מיועדים לחובבנים.
2.2. המכירה של המוצרים באתר מתבצעת על ידי רדט.
2.4. במידה ויש לך שאלות, הערות או השגות כלשהן בנוגע לתנאים החלים על האתר (לרבות בקשר עם המכירה המתבצעת באתר), עליך ליצור קשר עם רדט לפני ביצוע ההזמנה.
2.5. רדט רשאית לשנות תקנון זה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש. האחריות המלאה להכרת התקנון והשימוש באתר על פי תנאי התקנון חלה בכל עת על המשתמש בלבד. המשך השימוש בשרותי האתר יהווה אישור על דבר הסכמת המשתמש לשינויים אלה. מומלץ לעיין בהוראות התקנון בכל כניסה מחודשת לאתר על מנת לעמוד על השינויים שחלו בהוראותיו.
2.6. רשאים להשתמש באתר אך ורק בני 18 ומעלה, הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות.
2.7. המשתמש ישפה את רדט ו/או מי מטעמה בגין כל תביעה ו/או דרישה ו/או נזק ו/או הפסד אשר ייגרמו כתוצאה מאי קיום הוראות תקנון זה ו/או מהפרת הוראות דין כלשהי או זכויות צד ג' כלשהן, על ידי המשתמש.

3. תהליך ההזמנה
3.1. הקנייה באתר מתבצעת על ידי סליקת כרטיס אשראי מסוג ויזה ו/או ישראכרט המונפק על ידי חברות האשראי בישראל (אנו לא מכבדים דיינרס ואמריקן אקספרס).
3.2. העובדה כי המוצרים מוצגים באתר, אינה מצביעה על כך כי הם מצויים במלאי, שכן האתר אינו מקוון למערכת המלאי של רדט ציוד ומערכות. במידה וכל המוצרים אשר נרכשו אכן נמצאים במלאי במועד השלמת המכירה (כהגדרתו להלן), והתקיימו שאר התנאים הרלבנטיים המפורטים בתקנון זה, אנו ננקוט באמצעים סבירים על מנת לשלחם, בתוך התקופה המפורטת בסעיף 4.1 להלן, לכתובת אשר סופקה על ידך במועד ביצוע ההזמנה. במידה ומוצרים שנרכשו (או חלקם) אינם במלאי, אנו נפעל ליצור קשר עמך באמצעות פרטי ההתקשרות שסופקו על ידך בעת ביצוע הרכישה, על מנת למסור את מועדי ההספקה ולתאם משלוחם.
3.3. דמי המשלוח הנם כמפורטים בעת ביצוע ההזמנה: עד לסכום של 250 ₪ דמי המשלוח יעמדו על סך של 40 ₪ ובמקרים של רכישה מעל ל – 250 ₪ לא תחויב בדמי משלוח כלל. במקרה של מספר משלוחים יחויבו דמי המשלוח בהתאם,  בכפוף לסכום המינימאלי המצוין לרכישה.
3.4. לאחר ביצוע הזמנה נשלח אישור אוטומטי על כך שהזמנה נקלטה במערכת. לתשומת לבך, אישור אוטומטי זה אינו מצביע על נכונות או תקינות ההזמנה, מועד הגעת המשלוח או כל דבר אחר. האישור האוטומטי מעיד אך ורק שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת. 
3.5. המכירה באתר מותנית בכך שהמזמין עמד בהוראות תקנון זה במלואן והתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע הרכישה. המכירה תיחשב כאילו הושלמה רק עם משלוח הודעה בגין כך על ידי רדט. כמו כן, השלמת המכירה מותנית בכך שהמוצר קיים במלאי במועד השלמת המכירה.
3.6. במקרה של פיגור בתשלומים, רדט שומרת לעצמה את הזכות להעמיד את יתרת התשלומים לפירעון מיידי, והמזמין נותן את הסכמתו לכך. במקרה בו כרטיס האשראי שמסר המזמין לצורך תשלום בטל ו/או במקרים בהם התשלום באמצעות הכרטיס לא יתאפשר, מכל סיבה שהיא, מתחייב המזמין למסור לרדט פרטי כרטיס אשראי חלופי בתוך 3 ימי עסקים ממועד הדרישה על ידי רדט. רדט שומרת לעצמה את הזכות לבטל את המכירה ולדרוש מהמזמין את החזרת המוצר על חשבונו (במידה שהוא סופק) באם המזמין לא עשה כן.
3.7. מובהר, כי במקרים בהם התשלום באמצעות הכרטיס לא יתאפשר, מכל סיבה שהיא, ההזמנה תהיה בטלה ורדט אינה מתחייבת לשמור או לשריין את המוצר שהתבקש על ידי המשתמש לטובתו.
3.8. באתר מוצרים רבים ותיתכן טעות במחיר. במקרה כזה אנו נודיע על המחיר הנכון והזכות תהיה שמורה לך באם לבטל את ההזמנה, אם תראה לנכון לבטלה.
3.9. כל המחירים באתר הינם בשקלים חדשים וכוללים מע"מ על פי דין.

4. משלוחים והחזרות
4.1 רדט ו/או מי מטעמה אחראים לאספקת המוצרים לכתובת אשר סופקה על ידי המזמין במועד ביצוע הרכישה. אספקת המוצרים שבמלאי לכתובת בישראל תיעשה בתוך [3] ימי עסקים ממועד השלמת הרכישה.
4.2 במקרה בו התשלום עבור המוצר/ים נעשה בתשלומים, רשאית רדט לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.
4.3. אין אנו שולחים לתיבות דואר.
4.2. אנו עובדים עם שירותי שליחים, המגיעים ליעדים ברוב המקומות במדינת ישראל. במקרה ושרות השליחים שלנו אינו מגיע לכתובת הרצויה,אנו נפעל ליצור קשר עם המזמין (באמצעות פרטי ההתקשרות אשר סופקו על ידו במועד ביצוע ההזמנה) לצורך קבלת כתובת חלופית למשלוח ההזמנה.
4.4. ניתן להחזיר מוצר שנרכש בתוך שבועיים מיום הקניה ובלבד שיוחזר באריזתו המקורית.
4.5. ישנם מספר מוצרים המגיעים רק בהזמנה מיוחדת מהיצרן. במקרה וברצונך להזמין מוצר מסוג זה, אנו ניצור עמך קשר ותתבקש לחתום על טופס מיוחד המיועד לאישור הזמנה אשר אינה ניתנת לביטול.
4.6 רדט ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל איחור או עיכוב באספקת המוצרים ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת רדט (לרבות שביתות והשבתות). מבלי לגרוע מהאמור, רדט תפעל, ככל הניתן ובאופן סביר, על מנת ליידע את המזמין מראש בדבר העיכוב או האיחור הצפוי ככל שאלה יהיו ידועים לה מראש, וזאת בהתאם לפרטי ההתקשרות שמסר המזמין בעת ביצוע הרכישה באתר.
4.7. מבלי לגרוע מכל האמור לעיל, הסעד הבלעדי של המזמין במקרה של איחור ו/או עיכוב באספקת המוצרים הינו הזכות לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה. בשום מקרה רדט ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזקים ישירים ו/או עקיפים ו/או תוצאתיים ו/או מיוחדים (ובכלל זה הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח ו/או אבדן הזדמנויות) שייגרמו בגין עיכוב או איחור באספקת המוצר, תהא עילת התביעה אשר תהא.
4.8. במעמד אספקת המוצר, וכתנאי למסירת המוצר, עשויה להידרש הצגת תעודה מזהה של המזמין ו/או הצגת כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ו/או חתימה על גבי שובר/מסמך.

5. אחריות ושרות
5.1. האחריות ושירותים למוצרים הנמכרים באתר יהיו בהתאם להוראות הדין, ובפרט חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו כפי שיתעדכנו מעת לעת (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ובהתאם לסייגים המפורטים שם. ככלל, למוצרים הנמכרים באתר אחריות למשך שנה מיום המשלוח. במידה ולמוצר מסוים הנמכר באתר ישנה אחריות ליותר משנה אחת, הדבר יצוין בתיאור המוצר באתר.
5.2. שרות למוצרים הנמכרים באתר ניתנים במעבדתנו בתל אביב. אנו רוצים להדגיש כי ככלל, השרות על כל המוצרים הנמכרים באתר, ללא יוצא מן הכלל, ניתן עלרדט. במידה והשרות בארץ ניתן על ידי מעבדה אחרת, אנו דואגים למשלוח למעבדה הרלבנטית. הלקוח רשאי, על פי שיקול דעתו, לשלוח את המוצר ישירות למעבדה רשמית של המוצר.
5.3. תיקון שאינו במסגרת האחריות, ייעשה עד לשווה ערך בסכום של 260 ₪ כולל מע"מ ללא הצעת מחיר. מעל סכום זה, תינתן הצעת מחיר. סכום זה אינו כולל משלח אל המעבדה ומשלוח בחזרה מהמעבדה.
5.4. הרינו להדגיש כי האחריות הינה על המוצרים עצמם ובכל מקרה מוגבלת לעלות המוצר.
5.5. מבלי לגרוע מהאמור, אלא אם נכתב במפורש אחרת, המזמין יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר הנרכש על ידו באמצעות האתר.

6. ביטולים, החזרת מוצרים, זיכויים והחלפות
6.1.  ביטולים, החזרת מוצרים, זיכויים והחלפות ייעשו בהתאם להוראות הדין, ובפרט חוק הגנת הצרכן.
6.2. ביטול עסקה כאמור ייעשה בכתב, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או תעודת המשלוח המכילה את הפרטים הנדרשים בהתאם לחוק הגנת הצרכן (להלן: "מסמך הגילוי"), לפי המאוחר ביניהם.
6.3. הודעה על ביטול העסקה תישלח בכתב בדואר או בפקס או בתקשורת אלקטרונית לרדט בהתאם לפרטי ההתקשרות כפי שיופיעו באתר מעת לעת. במקרה של ביטול עסקה כאמור עקב פגם או אי-התאמה או אי-אספקה במועד שנקבע או בשל הפרה אחרת של החוזה, כספו של המזמין (החלק ממחיר העסקה ששולם) יושב לו בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על ביטול העסקה בצירוף עותק מהודעת הביטול של החיוב, לא ייגבו דמי ביטול והמוצר יוחזר לרדט ללא עלות מצד המזמין (ככל שהמזמין קיבל את המוצר לידיו, הוא יעמידו לרשות רדט במקום שבו נמסר לו המוצר ויודיע על כך לרדט , והוא הדין לגבי נכס שקיבל המזמין בעקבות עשיית העסקה או החוזה).
6.4. במקרה של ביטול עסקה כאמור שלא מהטעמים המנויים לעיל, כספו של המזמין (החלק ממחיר העסקה ששולם) יושב לו בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על ביטול העסקה בצירוף עותק מהודעת הביטול של החיוב ויגבו מהמזמין דמי ביטול בגובה 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם. החזרת המוצר לרדט  תיעשה על חשבון המזמין, והוא הדין לגבי נכס שקיבל המזמין בעקבות עשיית העסקה או החוזה. במקרה כזה, באם יבקש המזמין מרדט כי איסוף המוצר והחזרתו ייעשה על ידי רדט, ורדט אישרה זאת, רדט תהיה רשאית לגבות מהמזמין דמי משלוח בגין הובלת המוצר כאמור.
6.5. רדט שומרת על זכותה לתבוע את המזמין על נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו (לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או נפגע בדרך כלשהי ו/או שהורכב או הותקן אצל המזמין באופן שמשנה את מצבו לרעה).
6.6. רדט רשאית לבטל עסקה, כולה או חלקה, במקרים הבאים:
6.6.1. נפלה טעות קולמוס בתיאור מוצר ו/או במחיר המוצר;
6.6.2. במקרה של כח עליון (לרבות פעולות טרור, איבה או מלחמה) המונע את המשך הפעילות באתר באופן תקין ו/או את אספקת המוצרים למזמין באורח תקין;
6.6.3. אם המזמין ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בדרך כלשהי ברדט ו/או בעסקיה ו/או במי מטעמה ו/או בספקים ו/או במשתמשים אחרים באתר ו/או בפעילות התקינה של האתר;
6.6.4. אם יתברר לרדט כי הרכישה לוותה בפעילות בלתי חוקית כלשהי של המזמין או מי מטעמו ו/או כי המזמין הפר איזו מהוראות תקנון זה ו/או כי המזמין מסר בעת הרכישה פרטים שגויים במתכוון;
6.6.5. אם המזמין נהג כלפי נציגי החברה באופן לא נאות ולא ראוי.
הודעת ביטול העסקה תימסר למזמין על ידי רדט בטלפון ו/או תשלח בכתב על פי פרטי ההתקשרות שמסר המזמין בעת ביצוע הרכישה באתר, ורדט תשיב למזמין את החלק ממחיר העסקה ששולם על ידי המזמין (ככל ששולם). מובהר, כי למעט בגין השבת הסכום ששולם על ידי המזמין במסגרת העסקה כאמור, לא תהיה למזמין כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה מכל סוג שהוא בקשר עם ביטול העסקה על ידי רדט.

7. תנאים נוספים
7.1. השימוש באתר ניתן למשתמש כמות שהוא (AS IS). לא תהיה למשתמש כל תביעה, טענה או דרישה כלפי רדט בגין האתר או השירותים הניתנים במסגרתו (לרבות בשל תכונותיו, מגבלותיו, מאפייניו או התאמתו למשתמש).
7.2. רדט עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על תקינות פעילות האתר, אולם היא אינה מתחייבת כי השירות לא יופרע, וכי הוא יינתן ללא הפסקות או תקלות או שיבושים כלשהם. רדט לא תהיה אחראית באופן כלשהו לכל תקלה ו/או הפסקה ו/או שיבוש בתקינות פעילות האתר (לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה, בקווי תקשורת, ברשת אינטרנט וכיו"ב). מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי רדט לא תישא באחריות כלשהי, במישרין או בעקיפין, במקרה שלא עלה בידי המזמין לרכוש מוצר באתר בשל תקלה או הפסקה או שיבוש כלשהו בתקינות פעילותו.
7.3. השימוש באתר, במידע ו/או בשירותים הוא על סיכונך הבלעדי. בשום מקרה רדט לא תהיה אחראית לכל נזקים, מכל סוג שהוא, לרבות בין השאר ולא רק, לנזקים עקיפים, מיוחדים, אגביים או תוצאתיים (לרבות, בין השאר, שכר טרחת עורכי דין), בין במסגרת תביעה על פי חוזה, בתביעת נזיקין או בכל תביעה אחרת בגין מעשה עוולה אשר ינבע מהשימוש באתר זה, מחוסר האפשרות להשתמש בשירותים, מהשימוש בשירותים, או אשר תצמח מכל שימוש, מכל חוסר אפשרות להשתמש, או מהשימוש בכל אתרי אינטרנט אשר מקושרים לאתר זה, או מהמידע או החומרים אשר נכללים בכל אתר או אתרים כאמור לעיל, או אשר נובעים או קשורים בכל דרך למעשים או למחדלים של כל ספקים שהם צדדים שלישיים, מפיצים ו/או ספקי השירותים, ללא קשר לשאלה האם רדט או נציג מורשה של רדט הודיע על האפשרות שנזק כזה עלול להיגרם. על אף האמור לעיל, כאשר אחריות היא מנדטורית, האחריות לנזקים תוגבל לסכום של מאה דולר ארצות הברית (100 $). הזכות שלך לפיצויים כספיים בסכום זה היא במקום כל התרופות האחרות אשר עשויות להיות לך נגד רדט.
רדט רשאית להתיר לך להיכנס לאתר ו/או למנוע ממך את הכניסה אליו, בכל זמן, ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. רדט שומרת על זכותה לשנות או להפסיק, בכל זמן, באופן זמני או קבוע, את הפעלתו של האתר (או כל חלק ממנו) ו/או לסרב לספק לך שירותים (או חלק מהם) - ללא הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי של רדט. בנוסף לאמור לעיל, אתה מאשר כי ייתכן שיחולו שינויים בשירותים המספקים במסגדרת האתר, וכי אפשר ששירותים אלה ישונו, יצומצמו, יורחבו במונחים של תוכן או צורה או כי הם יופסקו בכל זמן. אתה מסכים כי רדט אינה אחראית כלפיך או כלפי כל צד שלישי בשל כל שינוי, השעיה, או הפסקה של האתר, השירותים או התכנים אשר נכללים בו.
7.3. בעצם קבלת תנאי שימוש אלה, אתה מאשר ומתחייב כי כל המידע שאתה מספק לאתר זה, לרבות במסגרת בקשתך לרכוש מוצרים אשר מוצעים באתר, הוא מידע אמיתי ומדויק. חל איסור על ביצוע פעולות שיש בהן משום שקר או מרמה. רדט אינה אחראית ולא תהיה אחראית לכל אובדן או נזק אשר ייגרמו בשל מחדל שלך למלא אחר תנאים אלה או בשל כל שימוש לא מורשה בסיסמה שלך או בחשבון שלך (במידה ורלבנטי) או בשל כל פגיעה אחרת באבטחה; הינך עשוי להיות אחראי לכל ההפסדים אשר ייגרמו לרדט או לאחרים בשל שימוש שכזה, ולמען הסר ספק, רדט לא תישא באחריות כלשהי לפעילות בלתי חוקית שתיעשה על ידי משתמשים באתר או על ידי כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה של רדט.
7.4. רדט לא אחראית לתכנים פרסומיים המופיעים באתר ו/או בקישורים הקיימים באתר אשר מובילים לאתרים אחרים. כמו כן, רדט אינה מתחייבת כי קישורית (link) כלשהי תוביל את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל ו/או ליעד הרלוונטי. אתה מאשר ומסכים שרדט לא תהיה אחראית ולא תישא באחריות כלשהי, במישרין או בעקיפין, לכל נזק או אובדן אשר ייגרמו על ידי השימוש או בקשר לשימוש או להסתמכות על כל תוכן, טובין או שירותים אשר זמינים באתרים מקושרים כאמור לעיל, או באמצעותם.
7.5. כל התצוגה המופיעה באתר, לרבות מידע, אייקונים (icons), גרפיקה, עיצוב, סימני מסחר, הצגה מילולית, תמונות, סימני לוגו (logo) וכיו"ב (להלן ביחד: "התצוגה"), וכן עריכתה ואופן הצגתה של  התצוגה, הינם בבעלות הבלעדית של רדט ו/או מי מטעמה. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר ו/או בתצוגה ו/או בכל חלק שלה, ללא הסכמתה המפורשת מראש ובכתב של רדט.
7.6. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין המופיע בהן לבין המוצרים הנמכרים בפועל.
7.7. אין בהצגת המוצרים באתר משום הבעת דעה לגביהם (לרבות לגבי טיבם ו/או איכותם ו/או מאפייניהם) על ידי רדט.
7.8. הטכנולוגיה של רדט, לרבות המידע וכל הזכויות האחרות של קניין רוחני אשר הופקו על ידי רדט ו/או שימשו או הוצגו באתר זה (להלן - ה"קניין הרוחני של רדט") הם בבעלות רדט או ניתנו ברישיון לרדט, בין אם הם רשומים או לא ו/או מוגנים בזכויות יוצרים, סימני מסחר, סימני שירות, פטנטים או זכויות קנייניות אחרות וחוקים אחרים. מלבד כפי שנקבע בתנאי שימוש אלה, לא מוענקים לך, באופן מפורש או מכללא, בדרך של השתק או בכל אופן אחר, כל רישיון או זכות בקניין הרוחני של רדט, לרבות לעניין שימוש בו, ללא רשות מוקדמת ומפורשת בכתב מרדט.

8. שונות
8.1. כל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש בלשון זכר, הכוונה הינה לנשים ולגברים כאחד.
8.2. כותרות הפרקים מובאות לשם הנוחות בלבד והן לא ישמשו לפרשנות התקנון.
8.3. רדט רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כפי שתמצא לנכון וללא כל חובה על פרסום דבר ההמחאה כאמור.
8.4. רישומי המחשב של רדט בדבר הפעולות המתבצעות באתר ו/או באמצעות האתר יהוו ראיות לכאורה לנכונות הפעולות, אלא אם ייקבע אחרת על ידי רדט.
8.5. באם ייקבע על ידי ערכאה מוסמכת כי איזו מההוראות דלעיל בטלות או ניתנות לביטול מכל סיבה שהיא, תמשכנה ההוראות האחרות של התקנון לעמוד בתוקפן.
8.6. דיני מדינת ישראל יחולו על כל עניין הנובע מהשימוש באתר, תנאיו והוראותיו. סמכות השיפוט הבלעדית בכל עניין ומחלוקת הנוגעים לאתר תהיה נתונה אך ורק לבתי המשפט במחוז תל אביב-יפו בלבד.
8.7. על ידי לחיצה על הלחצן "אני מסכים" בתיבת הסימון הייעודית בעת מסירת פרטיך, אתה מסכים לקבל מרדט (באמצעות דואר אלקטרוני, דואר רגיל, מסרוני SMS, או באופן אחר) חומרים שיווקיים. רדט נותנת למשתמשים הזדמנות לבחור שלא ייעשה שימוש במידע שלהם על ידי רדט על מנת לשלוח אליהם חומרים שיווקיים כאלה. משתמשים אשר מעוניינים להפסיק לקבל חומריים שיווקיים מרדט יכולים להשיב להודעת הדואר תוך ציון "מחק מהשירות" ("unsubscribe") בשורת הנושא של הודעת הדואר האלקטרוני או על ידי הקלקה על [      ]. [רדט – חשוב ביותר: צריך לאפשר למשתמשים לבחור, באופן אקטיבי וטרם ההצטרפות לדיוור, שלא לקבל חומרים שיווקיים]

9. פרטיות ואיסוף מידע
9.1. רדט רשאית לאסוף מידע לא אישי אשר אינו מאפשר זיהוי אישי (להלן: "מידע לא אישי") של המשתמשים שלה. מידע לא אישי הוא כל מידע גלוי אשר זמין לרדט בשעה שהמשתמשים מבקרים באתר ו/או משתמשים בו. מידע לא אישי עשוי לכלול, בין השאר, את זהות מערכת ההפעלה ומערכת הדפדפן של המשתמשים, את סדר הדפים שבהם ביקרו המשתמשים, את הזמן והתאריך של החיבור של המשתמשים לאתר ונתונים דומים אחרים. מידע מסוג זה עשוי להיאסף וזאת לצרכים סטטיסטיים והוא משמש לצורך התאמה ושיפור של השירותים של רדט ושל הממשק של האתר. רדט רשאית לאסוף מידע אישי אשר נמסר לה באופן מודע ומרצון על ידי המשתמשים במהלך פתיחת חשבון באמצעות האתר או באופן אחר, בתהליך הרישום לצורך קבלת השירותים, לרבות בתהליך רכישת המוצר. "מידע אישי" פירושו, מידע אשר מאפשר זיהוי אישי של אדם כגון שם פרטי ושם משפחה, מספר טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני. למען הסר ספק, כל מידע לא אישי אשר קשור או מקושר לכל מידע אישי ייחשב למידע אישי כל עוד קשר זה מתקיים. רדט רשאית להשתמש במידע האישי על מנת: (i) לספק את השירותים ו/או את המוצרים; (ii) לספק למשתמשים הודעות בקשר לשירותים ו/או למוצרים (כגון, מתי צפוי המוצר להגיע אל הכתובת אותה ציין המשתמש בעת ביצוע רכישת המוצר, וכן הלאה); (iii) לספק תמיכה ושירות למשתמש, בעצמה ו/או באמצעות צדדים שלישיים; ו- (iv) לספק חומרי שיווק ומסרים פרסומיים (להלן - "חומרים שיווקיים") בכפוף להוראות תקנון זה. רדט תנקוט באמצעים סבירים על מנת לשמור ולמנוע העברת המידע האישי שהיא אוספת לצדדים שלישיים, וזאת למעט במקרים כדלקמן, בהם רדט תהיה רשאית לגלות מידע אישי: (א) על מנת למלא אחר כל דין בתגובה להליך משפטי, צו גילוי או בקשה של רשות ממשלתית; (ב) על מנת לאכוף מדיניות פרטיות זו או את תנאי השימוש של רדט, לרבות חקירה של הפרות אפשריות של מדיניות הפרטיות או תנאי השימוש; (ג) על מנת לגלות, למנוע או לטפל באופן אחר בתרמית, או בבעיות אבטחה או בבעיות טכניות; (ד) על מנת להשיב על בקשות תמיכה ופניות של משתמש; (ה) על מנת להשיב על כל תביעה או טענה כי התכנים מפירים זכויות של צדדים שלישיים; (ו) על מנת להשיב על תביעות או טענות כי מידע ליצירת קשר (לדוגמה, שם, כתובת וכדומה) של צד שלישי פורסם או הועבר ללא הסכמתו או בצורה של הטרדה; (ז) על מנת להגן על הזכויות, הקניין, או על הביטחון האישי של רדט, של המשתמשים או של הציבור הכללי; או (ה) על פי אישור מפורש שלך לפני הגילוי. למען הסר ספק, רדט רשאית לגלות מידע לא אישי לצדדים שלישיים על פי שיקול דעתה המלא של רדט ובכפוף לכל דין.
9.2. בשעה שתבקר באתר, רדט עשויה להשתמש בטכנולוגיה אשר מקובלת בתעשייה ומוכרת כ"עוגיות", כלומר קבצים אשר מאחסנים מידע מסוים במחשב שלך. העוגיות הן קבצים קטנים של טקסט שרק אתר האינטרנט שיצר אותם יכול לאחזר אותם. העוגיות יסייעו לרדט לאפשר הפעלה של תהליך אוטומטי של התחברות לאתר. מרבית דפדפני האינטרנט מאפשרים לך למחוק עוגיות מהמחשב שלך, לחסום קבלה של עוגיות או לקבל התראות לפני אחסונן של עוגיות. עם זאת, אם תמחק את העוגיות או לא תאפשר את אחסונן, החוויה המקוונת שלך תהיה מוגבלת. אנא עיין בהוראות אשר מצויות בדפדפן שלך או במסך ה"עזרה" על מנת ללמוד עוד על פונקציות אלה.
9.3. אם יש לך שאלות כלשהן, או הערות אחרות בנוגע למדיניות הפרטיות דלעיל, אל תהסס לשלוח אלינו הודעה בדואר אלקטרוני לכתובת sales@rdt.co.il או ליצור קשר בטלפון מספר: 03-6450555.